Службова картка іноземця

Громадянство України – це правовий зв'язок між Україною та фізичною особою, що виражається у їх взаємних правах та обов’язках. Детальніше...


За загальною процедурою для працевлаштування іноземця в Україні необхідно отримати відповідний дозвіл в Центрі зайнятості. Проте для працівників представництв іноземних компаній документом, що дає право працювати в Україні, є Службова картка.
Для чого необхідна службова картка? Необхідність службової картки працівнику представництва насамперед обумовлена міграційними правилами перебування іноземця в Україні. Іноземець має право перебувати в Україні без будь-яких додаткових дозвільних процедур не більше 90 днів протягом 180 днів. Якщо працівник представництва змушений перебувати на території України більше зазначеного терміну, в даний час законодавець передбачив право працівника представництва оформити тимчасовий вид на проживання в Україні, серед підстав для отримання якого - наявність Службової картки.
Як оформити службову картку? Оформлення службової картки для представництва належить до компетенції Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. Для оформлення службової картки необхідно подати такі документи:

  • клопотання представництва нерезидента;
  • копія свідоцтва про реєстрацію іноземного представництва;
  • список працівників-нерезидентів;
  • паспорт та фото працівника;

Термін дії службової картки працівника-нерезидента становить три роки. Вартість послуги оформлення службової картки на працівника представництва становить 1300 грн. Термін оформлення службової картки – 15 р.д.
Додаткова оплата:

  • прискорена процедура оформлення службової картки (до 5 р.д.)
  • екстрапроцедура (до 2 р.д.)